Rozumiemy kobiety już od 65 lat
Marka o.b.® poprawia jakość życia kobiet już od ponad pół wieku – był to czas
ogromnych zmian. Zobacz, jak o.b.® zrewolucjonizowało podejście do kobiecej higieny
intymnej i odniosło sukces, wprowadzając systematycznie nowe produkty.
Tak wiele się zmieniło odkąd wprowadziliśmy na rynek pierwsze tampony o.b.®. Wyzwolenie kobiet, rewolucja seksualna: życie jest zupełnie inne niż 65 lat temu. Także kobieca higiena intymna nie przypomina tej z dawnych lat, a o.b.® przyczyniło się do tego, że kobiety mają
większą swobodę ruchu i pewność siebie!
Wybierz datę na osi czasu i udaj się w podróż w czasie razem z o.b.®!
-
Początek rewolucji (1947)
W 1947 roku niemiecki inżynier dr Carl Hahn zobaczył reklamę tamponów w amerykańskim czasopiśmie. W Niemczech nie było dotąd niczego podobnego. Taki produkt mógł zrewolucjonizować higienę kobiecą!
Pionierką tamponów o.b.® była dr Judith Esser, ginekolog i zawodowa pływaczka odpowiedzialna za badania medyczne.
-
Pierwsze kroki do sukcesu (1950)
Gdy prototyp był już gotowy, potrzebna była maszyna do masowej produkcji. W niedługim czasie został opracowany proces cięcia i nawijania pasków bawełny oraz umieszczania sznurka w tamponie.
Potem nadszedł czas na testy kliniczne, aby dowieść, że tampony są
bezpieczne i higieniczne. W marcu wynalazek został pokazany aptekarzom w Wuppertalu. Już 4 dni później pierwsze tampony były w sprzedaży!
Nazwano je o.b.®, co jest skrótem od niemieckiego wyrażenia „ohne Binde” – „bez podpaski”!
Tampony o.b.® zupełnie podzieliły opinię publiczną, ale pomimo początkowych zastrzeżeń, szybko stały się bestsellerem.
Zaczyna się mała rewolucja: w pierwszym roku sprzedano 10 milionów tamponów!
-
Pierwsze lata o.b.® (1952)
Coraz więcej kobiet używa tamponów o.b.®! Rośnie też ich wiedza o kobiecym ciele – ulotki, reklamy i informacje w opakowaniach rozwiewają wszelkie obawy i wątpliwości.
Informacje płynęły jednak w obie strony: badania wśród konsumentek i testy laboratoryjne doprowadziły do innowacji, w tym do wprowadzenia tamponów o chłonności Super do gamy produktów o.b.®.
-
o.b.® na liście zakupów (1967)
Tampony o.b.® stają się dostępne nie tylko w aptekach, ale także
w sklepach spożywczych i supermarketach. Z tej okazji zmienia się także wygląd opakowania tamponów.
-
Rewelacja (1971)
Broszura „50 dni w roku”, odpowiadająca na pytania dotyczące menstruacji i higieny intymnej okazała się rewelacją! Dodawana do magazynów kobiecych zawierała jasne i szczegółowe informacje o tajnikach kobiecego ciała. Bez żadnego tabu!
-
Obalanie mitów (1972)
Nowe badania obalają tezę, że tampony nie mogą być stosowane przez dziewczynki już od pierwszej miesiączki. Badania ginekologiczne wykazują, że wraz z pierwszą miesiączką, na skutek działania hormonów błona dziewicza zamienia się w miękki, elastyczny fałd błony śluzowej. Oznacza to, że mniejsze rozmiary tamponów mogą być stosowane bez żadnych obaw.
o.b.® opracowuje tampon Mini zaprojektowany specjalnie dla młodych dziewcząt. Pakiety próbek ze szczegółowymi informacjami edukują
i pokazują jak aplikować produkt.
-
o.b.® idzie do szkoły (1974)
Darmowy pakiet multimedialny o.b.® pomaga nauczycielom edukacji seksualnej w corocznym kształceniu tysięcy uczniów. W 19 miastach
w Niemczech powstaje specjalna infolinia, na którą dziewczęta mogą dzwonić z pytaniami.
o.b.® dołącza do rodziny spółek Johnson & Johnson.
-
o.b.® podbija świat (1986)
Sukces o.b.® rozszerza się poza Niemcy, tylko w ciągu roku sprzedanych zostaje 3,5 miliarda tamponów o.b.® w 122 krajach.
-
o.b.® świętuje (1990)
o.b.® świętuje 40 urodziny i łączną sprzedaż ponad 50 miliardów tamponów na całym świecie.
Lata dziewięćdziesiąte przynoszą większe dążenie do indywidualności
i niezależności, a także nieznaną wcześniej otwartość na różne style życia. o.b.® dodaje do gamy produktów linię ProComfort™, aby każda kobieta mogła znaleźć idealny tampon na każdy dzień swojej miesiączki.
-
Profesjonalne Forum (1998)
Łącząc zasoby i usługi informacyjne w jednym miejscu, Profesjonalne Forum kształci ginekologów i pediatrów w zakresie dojrzewania, menstruacji i higieny, ucząc ich, jak rozmawiać z młodymi pacjentkami.
-
Ciągłe innowacje (2002)
o.b.® wprowadza pierwszy tampon z długimi, skręconymi rowkami,
które kierują płyn do wnętrza, zapewniając niezawodną ochronę.
-
Idealna kompozycja (2005)
Tampony o.b.® ProComfort™ łączą w jednym produkcie najlepsze cechy o.b.®: skręcone rowki Fluid-Lock™ dające niezawodną ochronę
i wyjątkową, jedwabiście gładką otoczkę SilkTouch™, ułatwiającą wprowadzenie i usuwanie tamponu.
-
Pierwsze tampony na noc (2014)
Nowy tampon o.b.® Pro Comfort™ Night z innowacyjnymi zabezpieczającymi skrzydełkami SilkTouch™ to rewolucja! Skrzydełka delikatnie rozwijają się i dopasowują do kształtów kobiecego ciała, wychwytują wydzielinę miesiączkową, którą kierują do wnętrza tamponu, zapewniając niezawodną ochronę przez całą noc, a rano uczucie czystości i świeżości!
Grupa Johnson & Johnson, do której należy marka o.b.®, ma ponad 125 lat doświadczenia w ochronie zdrowia. Dowiedz się więcej.
prev
next
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13