Rozumiemy kobiety już od 60 lat

Marka o.b.® poprawia jakość życia kobiet już od ponad pół wieku – był to czas
ogromnych zmian. Zobacz, jak o.b.® zrewolucjonizowało podejście do kobiecej higieny
intymnej i odniosło sukces, wprowadzając systematycznie nowe produkty.
Tak wiele się zmieniło odkąd wprowadziliśmy na rynek pierwsze tampony o.b.®. Wyzwolenie kobiet, rewolucja seksualna: życie jest zupełnie inne niż 60 lat temu. Także kobieca higiena intymna nie przypomina tej z dawnych lat, a o.b.® przyczyniło się do tego, że kobiety mają
większą swobodę ruchu i pewność siebie!
Wybierz datę na osi czasu i udaj się w podróż w czasie razem z o.b.®

  • Początek rewolucji (1947)

    W 1947 roku niemiecki inżynier dr Carl Hahn zobaczył reklamę tamponów w amerykańskim czasopiśmie. W Niemczech nie było dotąd niczego podobnego. Taki produkt mógł zrewolucjonizować higienę kobiecą!

    Pionierką tamponów o.b.® była dr Judith Esser, ginekolog i zawodowa pływaczka odpowiedzialna za badania medyczne.

  • Pierwsze kroki do sukcesu (1950)

    Gdy prototyp był już gotowy, potrzebna była maszyna do masowej produkcji. W niedługim czasie został opracowany proces cięcia i nawijania pasków bawełny oraz umieszczania sznurka w tamponie.

    Potem nadszedł czas na testy kliniczne, aby dowieść, że tampony są
    bezpieczne i higieniczne. W marcu wynalazek został pokazany aptekarzom w Wuppertalu. Już 4 dni później pierwsze tampony były w sprzedaży!

    Nazwano je o.b.®, co jest skrótem od niemieckiego wyrażenia „ohne Binde” „bez podpaski”!

    Tampony o.b.® zupełnie podzieliły opinię publiczną, ale pomimo początkowych zastrzeżeń, szybko stały się bestsellerem.

    Zaczyna się mała rewolucja: w pierwszym roku sprzedano 10 milionów tamponów!

  • Pierwsze lata o.b.® (1952)

    Coraz więcej kobiet używa tamponów o.b.®! Rośnie też ich wiedza o kobiecym ciele – ulotki, reklamy i informacje w opakowaniach rozwiewają wszelkie obawy i wątpliwości.

    Informacje płynęły jednak w obie strony: badania wśród konsumentek i testy laboratoryjne doprowadziły do innowacji, w tym do wprowadzenia tamponów o chłonności Super do gamy produktów o.b.®.

  • o.b.® na liście zakupów (1967)

    Tampony o.b.® stają się dostępne nie tylko w aptekach, ale także
    w sklepach spożywczych i supermarketach. Z tej okazji zmienia się
    także wygląd opakowania tamponów.

  • Rewelacja (1971)

    Broszura „50 dni w roku”, odpowiadająca na pytania dotyczące menstruacji i higieny intymnej okazała się rewelacją! Dodawana do magazynów kobiecych zawierała jasne i szczegółowe informacje o tajnikach kobiecego ciała. Bez żadnego tabu!

  • Obalanie mitów (1972)

    Nowe badania obalają tezę, że tampony nie mogą być stosowane przez dziewczynki już od pierwszej miesiączki. Badania ginekologiczne wykazują, że wraz z pierwszą miesiączką, na skutek działania hormonów błona dziewicza zamienia się w miękki, elastyczny fałd błony śluzowej. Oznacza to, że mniejsze rozmiary tamponów mogą być stosowane bez żadnych obaw.

    o.b.® opracowuje tampon Mini zaprojektowany specjalnie dla młodych dziewcząt. Pakiety próbek ze szczegółowymi informacjami edukują
    i pokazują jak aplikować produkt.

  • o.b.® idzie do szkoły (1974)

    Darmowy pakiet multimedialny o.b.® pomaga nauczycielom edukacji seksualnej w corocznym kształceniu tysięcy uczniów. W 19 miastach
    w Niemczech powstaje specjalna infolinia, na którą
    dziewczęta mogą dzwonić z pytaniami.

    o.b.® dołącza do rodziny spółek Johnson & Johnson.

  • o.b.® podbija świat (1986)

    Sukces o.b.® rozszerza się poza Niemcy, tylko w ciągu roku sprzedanych zostaje 3,5 miliarda tamponów o.b.® w 122 krajach.

  • o.b.® świętuje (1990)

    o.b.® świętuje 40 urodziny i łączną sprzedaż ponad 50 miliardów tamponów na całym świecie.

    Lata dziewięćdziesiąte przynoszą większe dążenie do indywidualności
    i niezależności, a także nieznaną
    wcześniej otwartość na różne style życia. o.b.® dodaje do gamy produktów linię ProComfort™, aby każda kobieta mogła znaleźć idealny tampon na każdy dzień swojej miesiączki.

  • Profesjonalne Forum (1998)

    Łącząc zasoby i usługi informacyjne w jednym miejscu, Profesjonalne Forum kształci ginekologów i pediatrów w zakresie dojrzewania, menstruacji i higieny, ucząc ich, jak rozmawiać z młodymi pacjentkami.

  • Ciągłe innowacje (2002)

    o.b.® wprowadza pierwszy tampon z długimi, skręconymi rowkami,
    które kierują
    płyn do wnętrza, zapewniając niezawodną ochronę.

  • Idealna kompozycja (2005)

    Tampony o.b.® ProComfort™ łączą w jednym produkcie najlepsze cechy o.b.®: skręcone rowki Fluid-Lock™ dające niezawodną ochronę
    i wyjątkową, jedwabiście gładką otoczkę SilkTouch™, ułatwiającą wprowadzenie i usuwanie tamponu.

  • Pierwsze tampony na noc (2014)

    Nowy tampon o.b.® Pro Comfort™ Night z innowacyjnymi zabezpieczającymi skrzydełkami SilkTouch™ to rewolucja! Skrzydełka delikatnie rozwijają się i dopasowują do kształtów kobiecego ciała, wychwytują wydzielinę miesiączkową, którą kierują do wnętrza tamponu, zapewniając niezawodną ochronę przez całą noc, a rano uczucie czystości i świeżości!
    Grupa Johnson & Johnson, do której należy marka o.b.®, ma ponad 125 lat doświadczenia w ochronie zdrowia. Dowiedz się więcej.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13